Tänään löysin tyyliasassaritestin nelosen sivuilta, jonka päätin tehdä. Tulokseksi tuli että olen glamkissa. Luin arviotani ja todellakin tuo kuvaus sopi täydellisesti tyyliini. Tässä muutama ote tuosta arviosta:

Olet tai haluat olla nainen isolla N:llä!

- Todellakin pitää paikkansa. Rakastan kaikkea naisellista!

korkojen kopina säestää sutjakoiden säärien säestystä.

- Tästä asiasta kaverini jopa aukovat minulle päätään. Joka päivä koulussa minulla on korkkarit, ne saavat olon tuntumaan paljon itsevarmemmalta(johtuu ehkä siitä, että olen muuten aika lyhyt). Usein paikalle saapuessani kaverini pitävät kop kop- ääntä ja sanovat: "Kiitos biatch kävelystä".

Arkilookkiin kuuluvat pastillinsävyt, pörröiset neuleet ja eläinkuosiset pikku asusteet.

- Tietäisittepä vain kuinka paljon rakastan eläinkuoseja!

Glamkissa haluaa näyttää seksikkäältä, mutta ei pissikseltä.

- That's true! Aina bileisiin lähdössä ollessani täytyy kysyä kavereilta, että enhän näytä heruttavalta pissikseltä. Onneksi minulla on suorasanaisia kavereita, jotka todella uskaltavat sanoa jos kaikki ei iha mätchää.

Tehkääpä tekin tuo testi ja kertokaa mitä saitte tulokseksi!