Voi hyvät hyssykät mitä minulle tapahtui! Nukuin kokonaan keskiviikon ohi. Tai olin aamulla kyllä hereillä ja silloin särki päätä niin ettei ikinä semmosta kipua ole ollut. Mutta siitä eteen päin onkin sitten aivan pimeää. Aika kummaa...

Joka tapauksessa nyt on sitten nilkka paskana ja muutenkin jalat täynnä mustelmia tiistailta. Kiitos kaverin kekkereiden! No tai oikeastaan oma syyhän se on... kännissä olet ääliö

Tänään hhmmm... voisin lähteä kavereiden kanssa kaupunkiin, kun sielä kuulemma on jotain menoa. Mutta täytyy katsella, sillä pitäisi vähän siivoillakin tässä. Siis siivoaminen on niin yli rasittavaa puhaa! Ihan tosi, ehkä tylsintä mitä maailmassa ikinä voi olla ja vielä kun sen joutuu aina tekemään yksin. Kukaan kavereistani ei ole oikein lämmennyt kun olen kysynyt heiltä, että "haluaisitko tulla kanssani siivoamaan?".

Nyt en ole ehtinyt tekemään yhtään mitä olin suunnitellut tekeväni syyslomalla

1. En ole lukenut Seitsemää veljestä. Todellakin minun piti lukea tuota kirjaa(koska koulussa käsketään) vähintään 200 sivua, mutta paljonko olen lukenut?! tällä hetkellä olen sivulla 33, että kahdensadan tavoite taitaa vähän lipsua. Mutta voitteko oikeasti uskoa kuinka ärsyttävää sitä on lukea? Siis se on todella väsyttävää lukea jotain kirjaa josta ei tajua yhtikäs mitään.

2. En ole lukenut englantia. Toden totta, minulla on englannin uusinta koe mukavasti ensi tiistaina. pahin homma tässä on se, että olen oikeasti todella huono englannissa. Englannin numeroni on aina ollut musta lammas todistuksessani. ÄRSYTTÄVÄÄ!

3. En ole siivonnut huonettani. Ihan tosi! Mun on jo kuukauden ajan pitäny saada tuo läävä kuntoon, mutta edelleen se on samassa lamassa, tai oikeastaan vielä pahemmassa. Vaatekaapissani ei ole yhtäkään vaatetta vaan joka ikinen lojuu jossain huoneeni kolkassa.

Siinä nyt kolme pääasiaa. Tietenkin niitä on kymmeniä enemmän, mutta tuossa ne jotka ottavat päähän eniten. Jos oikeastaan rupean miettimään, niiin en ole tehnyt koko lomalla yhtään mitään. No mutta ehkä tämä on sallittua, sillä eihän lomilla yleensä edes tehdä mitään.