Elikkä tänään ollut aika hhmmm sekava ja kiireellinen päivä! Elikkä aamulla heräsin kaverini luota, ja siitä sitten lähdin käymään toisella kaverilla tietysti aivan räjähtäneen näköisenä. No sieltä sitten kotiin ihanalla mummopyörälläni ja kotona heti SYÖMÄÄN! Siis tänää olen syönyt kaikkia mahdollisia epäterveellisiä ruokia ja vielä todella paljon! Suuhun on tullut laitettua esim simpisä, pizzaa ja seksin korviketta, eli suklaata, nam! Eli tänään olen vain lihonnut, sillä en ole edes liikkunut, koska olen koko päivän tapittanut tätä koneen ruutua ja kirjoittanut toista filosofian oppistani. Yhdessä vaiheessa tulin täälläkin pyörähtämään ja ajattelin hiaman piristääkseni itseäni tehdä tänne postauksen, johon olisin kerännyt kaikista nettikaupoista ihania vaatteita ja muodostanut niistä asuja. Mutta eiköhän tämä koko kone päätä seota juuri kun olen saanut tuon postauksen melkein valmiiksi. Arg ärsyttävää! Mutta joka tapauksessa olen tässä joku päivä sellaista tänne tekemässä, kunhan vain jostain saisin sitä aikaa enemmän. Muutenkin lisäksi olen suunnitellut tälläisiä juttuja:

* postaus jostain talvitakeista, jota harkitsen ostavani tai joista haaveilen. Nyt kun nuo ilmatkin rupeavat kylmenemään niin lämmintä tarvittaisiin päälle.

*Perus juttu kengistä ja ehkä myös laukuista, joista haaveilen.

*juttu juhlamekoista sitten joskus pitkän ajan päästä, kun joulujuhla alkaa olemaan lähellä.

* ja tietenkin juoruja ja juttuja julkkisten elämästä, sekä myöskin omasta(jep kyllä vain minulla on muutakin elämää kuin tietokone!)

*plus kaikkea muuta mitä pieneen mieleeni tupsahtaa

Mutta varoitan, että joudutte ehkä odottelemaan, sillä nyt on koeviikko menossa ja muuta ikävää :(