Heipodei piiiitkästä aikaa. Pahoittelen taas, etten ole pitkään aikaan päässyt tänne kirjoittelemaan. Tällä kertaa syy on siinä, että en ole ollut kotona/koneella ollenkaan. Tämä on ensimmäinen ilta ja yö kotona sitten viikkoon. Olen vain hengaillut kavereilla ja sellaista pientä kivaa. Sitten on muutenkin ollut tosi kiireellistä, kun olen kaikki päivät juossut kaupungilla ja kolunnut kaikki kaupat ainakin viiteen kertaan lävitse etsiessäni talvitakkia. Löysin jopa yhden täydellisyyden, mutta no se maksoi 520 eukenia, että ei sitten mukaan lähtenyt.

Oi tänään tosiaan itsenäisyyspäivä ja olen hönöillyt vain kotona ja tietty katsellut linnanjuhlia mässypussin kanssa. Näin äkkiseltään mitä mieltä olin tämän vuotisista puvuista niin jotenki tällä kertaa ei sieltä joukosta hypännyt silmille yhtäkään sellaista oh my god miten ihana mekko. Yksi hirvitys sieltä joukosta ainakin kuitenkin löytyi, meinaan tuota irina kauheta skottiruutu mekkoa :| siis olen nyt aivan sanaton. Siis mitä ihmettä Irina edes teki jossain linnan juhlissa?! huh huh

Awww huomenna on sitten perjantai, jota on jo kauan odotettu. Menemme kavereiden kanssa paikalliselle homoklubille bailaamaan! Wuhuu. Ostan sinne huomenna vielä tricotilta sellaisen pitkän mustan topin, josta en nyt valitettavasti voi näyttää kuvaa, koska meillä ei nuo Ginan sivut jostain syystä pelitä. Mutta niin sitten laitan asuun vielä kultaisen vyön ja korvikset ja mustat nahkasaappaat mau ;)

Gina Tricotista tulikin mieleen, että miksi ihmeessä niin monet dissaavat sitä blogeissaan?! Siis minä ainakin olen aivan rakastunut kyseiseen kauppaan ja voisin ostaa sieltä joka ikisen vaatteen itselleni. Okei  myönnetään, että kaupan valikoima on melko suuresti painoittunut bilevaatteisiin, but I like it. Tällä hetkellä ehdottomasti lempparikauppani<3

Mutta hyvää kohta alkavaa vkloppua kaikille! (olipas vaikeasti sanottu)

Party