Iltaa iltaaa... Taas olen koneella näin yöllä vaikka väsyttää aivan kauheasti! En ole taas ehtinyt yhtään kirjoitella kuulumisia tai muutenkaan väsäilemään tänne mitään.Mutta jos nyt tässä vähän päivittelisi jotain.

Erosin poikaystävästäni tuossa tiistaina, mutta toisaalta se oli ihan hyvä asia. Olen huomannut, että mun paikka ei todellakaan ole suhteessa. Haluun vaan elää villisti ja pitää hauskaa yms. Muutenkin poikaystäville ei tunnu riittävän aikaa, kun tuo lukio painaa niin kovasti päälle. Nyt tavoitteena onkin vuosi sinkkuna (;

Torstaina ostin aivan upean nahkatakin hennesistä. Tai "nahkatakin". Rakastuin siihen heti! Ensin katselin samanlaisia mustia takkeja ja ajattelin, että tommonen olis tosi kiva. Sitten näin saman takin metallin värisenä ja rakastuin siihen heti! Se oli pakko saada! Ja noh onneks äiti antoi rahaa ja hain sen heti seuraavana päivänä.Nyt olen sitten käyttänyt tuota takkia ja olen myös huomannut, että tyylistäni on tullut hieman rokimpi. Musiiikkimakuni kuitenkin vielä pysyy räpissä ja hiphopissa, mutta  saa kai sitä pukeutua miten lystää.

Tässä ihanaa ashleyn tyyliä. lav it<3

 

Ashley Olsenpssssst tuo panta on yli ihana