Elikkä koeviikko menossa ja olen kulkenut koko viikon hupparissa ja velour housuissa. Ostinkin juuri tuossa maanantaina nuo mustat veluuri housut hennesin lastenosastolta. Eli siis tälläiset:

 

Tuo pikku kruunu tuossa on kiva yksityiskohta ja housuja ei kyllä hinnalla oltu pilattu, sillä maksoivat vain 9,90 ! Noita oli myös ruskeina, harmaina ja pinkkeinä. Olenkin ajatellut hieman, että voisin ostaa nuo vaaleanpunaisetkin, koska olen aivan in love näihin housuihin!

Nyt etsiskelin vähän tälläisiä höntsy vaatteita tuolta nettikaupoista ja löysin ihanan pehmeää tavaraa:

 

Flat Laced Casual Bootsingicon.jpgUgg Short Boot as seen on Sienna MillerUgg Long Boot as seen on Kate Bosworth, Thandie Newton

 

Eli iiihana uggsit! Ohh, minulla itselläni oli uggsit pari talvea sitten kun ne olivat tosi hot! Viime vuonnahan ne tulivat taas hieman pinnalle, kun  nuo uggsit nähtiin Kato Mossin jalassa. Nyt taas nettikaupat täynnä näitä ja nyt minun on pakko saada taas tälläiset! Voiko mukavampia kenkiä enää olla?!

 

Loppuun minun oli pakko vielä liittää nämä ylisöpöt puputossut!

13483193_66_b?$prodmain$