Eli tänään en ole koulussa. jiihaa! Mutta en siis ole kipeä, mutta ei tämä periaatteessa lintsaustakaan ole. Eli siis minulla pitäisi olla tänään koe, mutta no katsokaapas: eilen illalla minun pit alkaa lukemaan tuohon kokeeseen, mutta sitten nukahdinkin jo puoli seitsemältä. Noh seuraavan kerran heräsinkin jo aamulla ja olin ihan sekaisin ja luulin, että on ilta. Sitten tajusin, että aamuhan se jo on ja etten ole lukenut yhtään koko kokeisiin. Sitten siinä päätinkin, että en mene edes yrittämään tuohon kokeeseen, vaan menen supsiolla uusintoihin, sillä en todellakaan olisi siitä kokeesta läpi päässyt. Nyt sitten olen yllättäen höntsäillyt koko päivän tässä koneella jne. Aamulla kyllä oli ihanaa kun katsoin puhelintani niin olin saanut 7 viestiä ihanilta kavereiltäni. Oi tykkään teistä niin paljon!

 Illalla pitäisi lähteä vielä kavereitten kanssa vähän juhlimaan, kun kolmella kaverilla nyt vkloppuna synttärit.Oh tätä vkloppua kyllä on odotettukin. Tosiaan kun on ollut tuo koeviikko niin olen lukenut itseni ihan puhki. Tälläinen vapaapäivä oli oikeastaan sittenkin iha hyvä asia. Onni onnettomuudessa ;)

Löysin tänään aivan mahtavan biisin! Eli Chris Brown & Elephant Man - Wall to wall Remix! Oikeesti kuunnelkaapa tuo biiisi ja, ette pysty olemaan sheikkaamatta! Olen ihan myyty ja tanssin täälä vain ympäri taloa. Nyt minulle tuli myös ensimmäistä kertaa ikävä harratustani, jonka lopetin maanataina. Eli siis lopetin tanssimises nyt ainakin väliaikaisesti, tai siis ainakin tuossa vanhassa ryhmässä. Eli olimme tanssineet samalla ryhmällä vuoden ja meistä oli tullut tosi hyviä kavereita. nyt kuitenkin ryhmäämme tuli paljon uusia ja kokoonpano vaihtui aivan kokonaan. Enää ei sitten vain tuntunut mukavalta siellä tunneilla ja tein suuren ratkaisun ja lopetin. Selailinkin tuossa tanssiaiheisia kuvia ja löysin yhden ihan sairaan hienon kuvan

greyant.jpg

Aivan upea kuva! En edes tiedä miksi tykkään tuosta noin paljon, mutta no nyt aijon sen kuitenkin tulostaa myös seinälleni :)

Olen nyt kuitenkin tässä vähän kelaillut, että enhän mä kokonaan tanssia voi lopettaa. On sitä kuitenkin tullut tässä melkein koko elämä harrastettua. Ajattelin kuitenkin, että voisin kokeilla jotain uutta, vaikka nykytanssia. Kuitenkin ennen tanssin aloittamista menen nyt ainakin joillekin kiinteytystunneille! Olen lihonnut lähiaikona aivan hirveästi ja peilikuva ei todellakaan enää miellytä, eli siis vähän muokkausta kehiin. Mutta kerron tästä aiheesta varmasti hieman myöhemmin vielä.