Ajattelin tällä kertaa tehdä postauksen hiuksiin liittyen ja tämän jutun päätähtenä on tällä kertaa Rihanna. Olen niin rakastunut hänen hiuslookkiinsa.

Tuossa kuvassa varsinkin hiukset ovat täydelliset. Olenkin vähän miettinyt, että leikkaisin tuon malliset hiukset. Ne kun tuntuvat olevan kuuminta muotia tällä hetkellä. Kaverinikin ovat sanoneet, että minulle sopisi juuri tuollainen malli ja olenkin niin yli kyllästynyt tälläiseen tavispehkoon. Toisaalta taas olen luvannut itselleni, että kasvatan nyt pitkät hiukset. Katselin juuri vähän aikaa sitten 6.-luokan kuvia, jolloin minulla oli melkein takapuoleen ylettyvät hiukset ja minulle tuli niin ikävä niitä. (Huomatkaa tuossa kuvassa myös Rihannan yli nam takki<3)

Tässä kuvassa taas on sitten sitä pidempää mallia, joka näyttää myöskin aivan mahtavalta! Tai oikeastaan Rihannan päässä varmaan kaikki näyttää täydelliseltä, mutta niiin, parasta noissa pitkissä taitaa olla se, että niihin saa loihdittua niin paljon erilaisia kampauksia. Huonoa taas se, että varsinkiin minun hiukseni menevät melko helposti takkuun jos ovat vähänkin pidemmät. (Nyt minulla on siis puolipitkät ja niihinkin menee ihan tarpeeksi aikaa.)
Hhmmm, toisaalta ehkä olen kuitenkin tylsä ja annan hiusteni vain kasvaa pitkiksi. Joku päivä kuitenkin saatan saada kauhean innostuksen leikata nuo lyhyemmät ja se on sitten menoa. Never know...
Kommentit